Tävlade trots fall av virusabort på gården

Status
Stängd för vidare inlägg.
Flera anmälningar har kommit in till Svenska Ridsportförbundet om en ryttare som tävlade bara några dagar efter att ett sto kastat sitt föl på samma gård.
− Ärendet är under utredning, säger Andrea Barth, verksamhetschef för sport och tävling på Ridsportförbundet.
 
Jag har valt att rensa bort alla inlägg i den här tråden trots att många var helt ok.
Det var dock flera som jag bedömde som påhopp på utpekade personer. Det finns en gräns för vad man får tåla och jag tyckte den passerades i flera inlägg.
Då det i det här fallet var väldigt svårt att bena ut vilka av de många inläggen som kunde vara kvar eller inte har jag tagit bort alla inlägg. Enklare hade förstås varit att radera hela tråden, jag tycker dock det är viktigt att nyheten ligger kvar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sportbladet har tagit del av en mängd bilder som avslöjar hur flera toppryttare i dressyr sätter för högt tryck i munnen på sina hästar...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundet har under pandemin använt över 15 miljoner kr som stöd till medlemsföreningarna och till subventionerade...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag stängde det internationella ridsportförbundet av en svensk landslagsryttare mot bakgrund av sexuella trakasserier och psykiska...
Svar
8
· Visningar
1 562
Senast: Eurydome
·
  • Artikel
Hästnyheter Tidigare i veckan stängde det internationella ridsportförbundet, FEI, av en svensk landslagsryttare som uppges ha brutit mot policyn...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 701
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp