Bukefalos 28 år!

Tävling i Åstorp??

Ryver

Trådstartare
Är det någon som vet om lättklass-tävlingen i Åstorp 3 sep blir av? Det står att den ska vara, men ingen propp ännu.
 
Sv: Tävling i Åstorp??

Jag har försökt nå ansvariga i körkomiteen då jag såg din tråd, men utan att lyckas. Alla kör halm här nere verkar det som. Jag fortsätter jaga dem. Återkommer då jag har besked.

Vad jag vet så har det pratats om att förbundet ville flytta datum för tävling. Mer vet jag inte. Jag har inte fått in någon propp från körkomiteen till hemsidan.

/webmaster i Åstorp
 
Sv: Tävling i Åstorp??

Tyvärr har jag fortfarande inget svar till dig ang tävlingen. Vad jag fått fram så ville förbundet flytta fram trävlingen och vi fick därför proppen i retur från dem. Sen vet jag inte mer. Men jag har inte glömt dig och jag försöker få tag på ansvariga. Problemet är att den som är ansvarig är utomlands och tävlar.
 
Sv: Tävling i Åstorp??

NU!!! Äntligen har jag fått besked!

Tävlingen är flyttad till den 17:e på begäran från förbundet. Därav dröjsmålet.
Någon propp att lägga på hemsidan har ännu inte dykt upp däremot.
 
Sv: Tävling i Åstorp??

Tack för hjälpen! Har heller inte hittat någon propp ännu. Vilka här inne ska dit och köra?
 

Liknande trådar

Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: warg
·
Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
476
Senast: Freazer
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 476
Senast: corzette
·
Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
2
· Visningar
183
Senast: Vlakla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp