Bukefalos 28 år!

Tävlingshelg och ryggskott

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja men visst, superbra att börja en tvådagars tävling med att ryggen pajjar
Å andra sidan blev jag tvingad till att delegera (hatar delegera, tar så mycket energi enligt min åsikt)

Guuud vad jag saknar min gamla kiropraktor, tjejen jag var till idag var jättegullig och superkunnig men saknade muskelstyrka att få loss allt
Är inbokad på massage på onsdag, få se om den tjejen kan få bort lite mer muskelknutor. Ser inte fram emot det, har så himla svårt för massage när det gör ont....länge. Korta snabba smärtor som när man knäcker är ok men inte segdragna

Tävlingen löpte i alla fall på bra. Inga större incidenter, ett barn ramlade av men reste sig direkt. Våra sjukvårdsansvariga hade en mycket lugn tävlingshelg, vilket vi tackar för.
Underlaget blev bra tillslut och höll alldeles utmärkt, lite torrt och dammigt på lördagen men lite vatten på kvällen så var det helt ok hela söndagen
Dottern startade Älgen, ridskolehästen hon rider just nu. Fick bara starta en klass tyvärr då han gick lektion på förmiddagen. Men en felfri runda och rosett blev det.

Hunden hade nog en lite deprimerad helg, eftersom han fick sitta i sin kompostgallerbur mest hela dagen. Idag är han mental utmattad
Hoppas han piggnar till för i morgon är det vardagslydnas-kurs utomhus.
Måste bara lösa spårline-problemet jag har. Tror inte det funkar med vajer? Allt annat tuggar han av nämligen
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Fick inte tag på någon ny domare alt överdomare, så vi körde sittande överdomare hela tävlingen. Blev bara 38 starter tillslut Allt flöt...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp