Bukefalos 28 år!

Tävlingsmeriter

G

Ginga

Vet nån vart man kan hitta tidigare tävlingsmeriter (vinster, placeringar) på ens hästar om man inte har resultatpapper i hand?
Finns det nått ställe på nätet???:confused:
 
Sv: Tävlingsmeriter

sök på hästens/ponnyns namn på google
 
Sv: Tävlingsmeriter

På ridsportens hemsida finns rankng och resultatlistor för hästar/ryttare som tävlar på regional nivå och högre.
 
Sv: Tävlingsmeriter

*lånar tråden lite*

Min Ponny är ifrån brazilien och ska ha tävlat på hög nivå inom hoppning, någon som vet någe om hur jag kan hitta hans gamla resultat? Hittar dom nämligen ingenstans... :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
420
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
813
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: MissFideli
·
Katthälsa hej!! jag har en liten kisse jag tar hand om som nu har vart hos veterinären och kastrerats o vaccinerats etc. dom glömde skicka med mig...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp