Någon som har koll på ögonoperationer i Göteborg?

alazzi

Trådstartare
Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all information. Det enda ställe som jag hittat på rätt adress är Aleris. Finns det? När jag googlar hittar jag ett ställe som stämmer. Aleris. Någon som vet? Finns det någonstans att äta där?
 
Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all information. Det enda ställe som jag hittat på rätt adress är Aleris. Finns det? När jag googlar hittar jag ett ställe som stämmer. Aleris. Någon som vet? Finns det någonstans att äta där?

Vilket Aleris, det finns flera? Har du en adress? :)
 

Det finns inget Aleris på någon av långgatorna? :confused: Närmaste (och troligaste för generell kirurgi) är på Allégatan. Båda områden har gott om restauranger och caféer.

Dock skulle jag nog kolla upp det lite noggrannare om det går, sist jag kollade hade Aleris ingen ögonklinik i Göteborg utan remitterade vidare till Mölndals sjukhus.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
618
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
791
Senast: Mabuse
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
933
Mat Jag har en tetra tomatsoppa som jag tänkte äta en dag snart. Jag älskar tomatsoppa och ris som det serverades när jag gick i skolan (vet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
2 139
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp