Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
I morgon är det dags för ridlektion igen och jag känner mig taggad. Jag hoppas att jag får någon trevlig häst. De vet i alla fall om att jag föredrar hästar med lite egen motor så någon sådan ska det väl ha?

Fröken frieser har varit lite halt men verkar okej nu. Hältan upptäcktes strax efter att hon fått nya skor så det kan ju ha varit att hon blev lite öm av det. Idag red jag ett tag på ridbanan (som fortfarande saknar ett flertal lass sand). Hästägaren assisterade lite även om jag mest red självständigt. Fröken häst var snäll men usch, jag red inget vidare tyckte jag.

Det blir nog bra att få lite rättning i morgon. Jag behöver det.

Eventuellt rider jag även fröken lite extra i morgon, men det vet jag inte riktigt än hur det blir.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Min Fröken finns inte mer. Domen kom i slutet av december men det tog några veckor till för mig att skicka in papper till...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 350
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter förra ridlektionen som inte gick så bra och lämnade en lite tråkig känsla efter sig, så var jag såklart tvungen att köpa en...
Svar
0
· Visningar
830
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu är hösten här, och med den nya ridrutiner för min del. I våras red jag 1½ gång i veckan på stora ridskolan, och ungefär en lektion i...
Svar
0
· Visningar
661
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp