JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Ridsport)
CHIO AACHEN, TYSKLAND: Sverige ligger kvar som femma i lagtävlingen i fälttävlan även efter banhoppningen. Upp till ledande Storbritannien är det mindre än 17 straff.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Sverige ligger på en tiondeplats i lagtävlingen efter den inledande dressyren under EM i fälttävlan. Storbritannien leder lagtävlingen...
Hästnyheter
Sverige har tagit en mästerskapsmedalj i fälttävlan.
Det blev EM-brons i lagtävlingen.
– Jag är otroligt stolt över laget, säger Sara...
Hästnyheter
Det svenska laget ligger kvar på fjärde plats efter fredagens dressyr i EM i fälttävlan i polska Strzegom. Sverige har totalt 116,90...
Hästnyheter
Nu står det klart att även B-provet som togs på den tyske hästen Samourai du Thot vid EM i fälttävlan är positivt. Tyskland...
Ung kille
Relationer Att trycka ner var absolut inte min avsikt, snarare tvärtom.
När du beskriver att han gör sådant som varje genomsnittligt social person...
Mkb
1 minut sedan
Ögonfärg
Kropp & Själ Jag har väldigt blå ögon, min partner har melerade med liite brunt i.
Våra tre barn har alla fått olika ögonfärg. Första med mörkbruna...
rosapantern
10 minuter sedan
Sängproblem...
Hemmet Stommen (sängen) är det ramverk som madrassen/erna vilar på. Madrassen/erna är den del som ligger i ramen. I en normal dubbel säng...
Pegasus63
12 minuter sedan