tandfråga

N

nizzeienglasburk

hur vanligt är det att kattungens gamla "huggtänder" i överkäken sitter kvar när de nya kommer?
min lilla har fått de nya men de gamla sitter kvar och har inte ens tendens till att vara lösa. Ska det göras något åt dem eller kommer de lossna av sig självt längre fram?
 
Vår lillkille har också dubbla nu. Men vet inte om det är vanligt. Jag hade tänkt o vänta ett tag o se om dom blir lösa, han hade dubbla där nere också och dom ramla av själva. :)
 
tack för ditt svar.

jo, jag har tänkt vänta lite till. men det konstiga(?) är att i underkäken har inget nytt kommit och de i överkäken har varit nere i snart två veckor utan att de gammla blivit lösa... aja, jag väntar lite till, hon har inte ont av det i alla fall.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 107
Senast: Skjøldur
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 701
Senast: Therese1988
·
Övr. Katt Skulle behöva input! Skaffade en kattunge i somras så en av mina katter fick tas bort. Katten som blev kvar är en 10-årig kastrerad...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: moster_punk
·
  • Artikel
Dagbok Nu är jag där igen. I ett mellanläge inför hösten, taggad men även nervös och lite känslan av ”vafan har jag gett mig in på nu”. Jag har...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp