Tandläkarfundering

Fille

Trådstartare
Jag ska dra ut en visdomstand imorgon, tandläkaren sa att jag kunde ta två alvedon en stund innan, men jag har naproxen hemma. Kan man ta naproxen istället? Tänker så att bedövningen och naproxenen funkar ihop! Hoppas någon vet svaret :)

Jag har ev alvedon hemma men tycker för övrigr att naproxen hjälper bättre än alvedon! Alltså mot olika smärtor. Hur är det med ipren då? Tänker två alvedon och en ipren! Har aldrig ut en tand så är lite nervös :p jag var inne akut och fick spola visdomstanden för två månader sen, då gjorde det skitont trots bedövning...

Liknande trådar

Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 288
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Luff
·
Kropp & Själ De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 621
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur