Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska dra ut en visdomstand imorgon, tandläkaren sa att jag kunde ta två alvedon en stund innan, men jag har naproxen hemma. Kan man ta naproxen istället? Tänker så att bedövningen och naproxenen funkar ihop! Hoppas någon vet svaret
Jag har ev alvedon hemma men tycker för övrigr att naproxen hjälper bättre än alvedon! Alltså mot olika smärtor. Hur är det med ipren då? Tänker två alvedon och en ipren! Har aldrig ut en tand så är lite nervös jag var inne akut och fick spola visdomstanden för två månader sen, då gjorde det skitont trots bedövning...
@Fille
Som @CillaW skrev, du blöder mer. Större risk för komplikationer så varken Ipren, Naproxen, Treo (säljs det ens fortfarande?).
Paracetamol är det du ska ha som ledstjärna.
@Fille
Som @CillaW skrev, du blöder mer. Större risk för komplikationer så varken Ipren, Naproxen, Treo (säljs det ens fortfarande?).
Paracetamol är det du ska ha som ledstjärna.
Kropp & Själ
Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...
Kropp & Själ
De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten...
Lantbruksdjur I mitt fall beror det nog delvis på möss/råttor, eller att någon av hönorna pickar hål på äggen om de ligger där för länge. OM jag minns...
Hästmänniskan Skaraborg, Halland eller Skåne är mina favoriter. Men vet ju inte om du har mer krav som tex begränsad budget, närhet till större städer mm