Tangentbord...

MidnightSoul

Trådstartare
... hur tar man loss tangenterna på dom egentligen?

Har ett där ena bokstaven har börjat hacka upp sig när jag trycker på den. Känns onödigt att slänga det å köpa ett nytt helt i onödan om det går att fixa.

Sv: Tangentbord...

Lite våld. I alla fall om det är ett 'normalt' tangentbord.

Classe säljer utmärka tangentbord för 99:- annars.

Classe? Clas-ohlsson? är det den du menar?

Har ett trådlöst tangentbord å det eganska fint så vill helst fixa det. Tycker inte om att ha sladar överalt. Ser fult å skräpigt ut tycker jag.

det är bara att benda bort med en skruvmejsel. man tror att de går sönder. men de gör dom inte :) o gör rent o tryck dit igen

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 167
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: Rumpnissen
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 810
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 092
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka