Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Troligen har du inte Svenskt tangentbord inställt längre.
Om du sitter på Windows OS så får du gå in via kontroll panelen för att ändra inställningarna. Är inte säker på om det följer språkinställningen eller om du måste gå in via system inställningarna, men det kan säkert någon annan svara på om du inte hittar rätt .
I nedre menylisten, nere i högra hörnet, samma rad som du har klockan. Finns en liten fyrkant där det på kamomillos dator mest troligt står EN för engelska. Klicka där, då kommer det upp en ruta där man med ett musklick kan klicka i SV för svenska, och voila så är å,ä,ö tillbaka.
Men vad!
Jag gjorde inget alls, bara satte sladden i väggen för att ladda upp datorn, och så vips! funka alla knappar igen
Kan det ha lagat sig själv???
Men tack i allafall. Nu vet jag vad jag ska leta efter för ikon om det händer igen
Alltid lär man sig något.
Jag tror hjärnan bygger in ett sorts filter för att "dölja" nålade trådar, finns ju sällan något nytt att läsa där, menar jag. Gunnar kanske kan göra nya ikoner för nålade trådar i form av rörliga giffar i grälla färger
Hästmänniskan Fördel med den här hingsten är att han inte använts i avel. Men man vet aldrig om de betäcker eller inte, oavsett när de kastrerats. Det...