Tangentbordet

kamomillo

Trådstartare
Jag har tappat bokst'ver och fr[getacken, a med 1 och 2 prickar blir [ '
O med prickar funkar inte heller.:cry:
Vad tusan g;r jag nu :confused:

HJ"LP!!!!!!!

Jenny

Sv: Tangentbordet

Troligen har du inte Svenskt tangentbord inställt längre.

Om du sitter på Windows OS så får du gå in via kontroll panelen för att ändra inställningarna. Är inte säker på om det följer språkinställningen eller om du måste gå in via system inställningarna, men det kan säkert någon annan svara på om du inte hittar rätt ;).

Jag har inte behövt ändra på länge.

I nedre menylisten, nere i högra hörnet, samma rad som du har klockan. Finns en liten fyrkant där det på kamomillos dator mest troligt står EN för engelska. Klicka där, då kommer det upp en ruta där man med ett musklick kan klicka i SV för svenska, och voila så är å,ä,ö tillbaka.

Men vad!
Jag gjorde inget alls, bara satte sladden i väggen för att ladda upp datorn, och så vips! funka alla knappar igen:bump::bump::bump:
Kan det ha lagat sig själv???
Men tack i allafall. Nu vet jag vad jag ska leta efter för ikon om det händer igen:bow:
Alltid lär man sig något.:banana:

* Jenny *

:D

Man kanske borde bryta ut FAQ-svaren i den nålade tråden till flera nålade trådar :)

:D

Man kanske borde bryta ut FAQ-svaren i den nålade tråden till flera nålade trådar :)

Äh, folk läser ju inte dom ändå, det vet du ju.

Hur ofta startas det inte trådar om just de ämnena som är nålade :crazy:

Slutsatsen är att större delen av Bukefalos användare inte är läskunniga ;)

Jag tror hjärnan bygger in ett sorts filter för att "dölja" nålade trådar, finns ju sällan något nytt att läsa där, menar jag. Gunnar kanske kan göra nya ikoner för nålade trådar i form av rörliga giffar i grälla färger :)

Jag tror mer på en veckas forumban om man ställer en fråga som finns besvarad i en nålad tråd. Kanske gör att folk läser de nålade lite oftare. ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Vad har jag tryckt p[, eftersom jag tappat en del bokst'ver. A med 2 prickar tex, Kan n[gon ber'tta hur jag f[r tillbaka mina...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Jag är diagnostiserad med medelsvår utmattningsdepression. 5 oktober blev jag sjukskriven på 50% men det funkade inte så bra, så det... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 347
Senast: mandalaki
·
Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har... 2
Svar
28
· Visningar
8 866
Senast: Sonic76
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 995

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka