Bukefalos 28 år!

Tangenter som slutat fungera

Jag har ett liknande problem med min laptop, vissa tangenter slutade fungera efter att jag gjorde rent tangentbordet utan att ta bort tangenterna, nu i efterhand har jag pillat bort tangenterna och försökt rengör men det funkar inte ändå. I mitt fall går det att koppla in ett usb tangentbord, men jag använder knappt den datorn längre, dock jobbigt när vissa tangenter lägger av. :/
 
Några bokstäver på mitt tangentbord har slutat fungera. Det är e, d, c och 3.
Eftersom jag har e i mitt lösenord för att ens kunna logga in på datorn får jag inte igång den...

Finns det nån lösning? har lite saker jag hade behövt fixa på datorn typ igår :(

Prova skärmtangentbordet som tillfällig lösning, använder jag på min gamla laptop :angel:
 
Men passa dig för vissa tagentbord får man inte tillbaka tagenten när man väl fått bort den :meh: på min förra laptop var det som höll fast tagenten i kors under på nått vänster, helt omöjligt att få rätt vilket resulterade i tagenten som satt på sniskan och knappt funkade för det...

Been there, done that.
Två tangenter på min förra laptop saknas - och på den nya är jag tveksam till om det går ta bort tangenter - men den verkar mer skyddad mot smuts än den förra.

Mitt tips är ändå att ha ett extra usb-tangentbort till hands.
 
Glider in o frågar typ samma sak då :p

Jag kan inte skriva "frågetecken" eller "snestreck" med mitt tangentbord:mad: men +funkar. Vad är felet :confused:
De andra tangenterna typ ( & ) funkar som de ska...O_o:banghead:
Har du testat med båda shift-tangenterna? Inte för att jag tycker det borde göra någon skillnad, men...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: Enya
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 306
Senast: Mabuse
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 207
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 476
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp