Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första åtgärden när sånt händer är att vända tangentbord/dator upp och ner och skaka. Då brukar det komma ut en del och inte helt sällan funkar det igen.
Där har du fördelen med touchscreenNågra bokstäver på mitt tangentbord har slutat fungera. Det är e, d, c och 3.
Eftersom jag har e i mitt lösenord för att ens kunna logga in på datorn får jag inte igång den...
Finns det nån lösning? har lite saker jag hade behövt fixa på datorn typ igår![]()
![]()
Jag var tvungen att ta min laptop till vår IT avdelning och teknikern skruvade isär den - han undrade om jag åt frukost och hade katten i på tangentbordet ofta![]()
Pilla av tangenterna som inte funkar och rengör under.
De där fyra ligger ju i en "rad" på tangentbordet, kan det vara något elektroniskt fel kanske?
Tak för ra svar allihop, som ni kansk sr är problmt int löst än mn jag lykas ta mig in i atorn iallafalltt nytt tangntbor får införskaffas när jag tar mig till stan tror jag... Ursäkta stavningn i t här inläggt
Är väl hlt normalt att kattrna sovr på tangntbort oh att ha atorn i knät när man ätr frukost? Haha förvånar mig int om problmt liggr är...
Hur pillar man loss tangntrna? Vill int ha sönr något...
Tack!Du för in något under tangenten och bänder försiktigt tills den snäpper loss. Tangenterna brukar sitta fast i en liten plastställning som flexar upp och ner. Finns massor med instruktionsfilmer på youtube.