Tänk så fel man kan ha.....

Black

Trådstartare
Nu har det gått ca 1 månad sedan vi köpte vårat lilla charmtroll, en liten flicka på 12 v, men...
I dag när jag tittade efter lite nogrannare så hittade jag både testiklar och penis...
Ack, så fel man kan ta...
Hi, hi, hi, tokigt va?!
Fast oss gör det ingenting för vi var egentligen ute efter en hane...
:rofl: :rofl: :rofl:

Sv: Tänk så fel man kan ha.....

åh nej det "felet" gjorde vi också med vår katt.

Ett år senare hade vi fyra kattungar hemma:smirk: :D:D

Finns gamla uppfödare som sålt hanar som honor och vice-versa. Hörde talas om en katt som var nästan tio månader och hona, utställd ganska många gånger innan det uppdagades att det var en hane. Så du är alls inte ensam :rofl:

min polare skaffade under kort tid två honkatter och två hankatter. plötsligt hade alla fyra fått varsin kull ungar. :) bamse är mamma till min katt och musse fick jättefina ungar hon med. :D

Ok, vad skönt...
Gissa om vi blev förvånade när vi såg någonting som stack ut från våran lilla katt "flicka"... Hi, hi, hi, hi.....
:rofl: :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 557
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 366
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Hej! Till en början vill jag säg att veterinär naturligtvis är inkopplad och varit hela tiden :) Men just nu verkar de inte kunna göra...
Svar
18
· Visningar
2 387
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka