Tankar kring detta?

Glömde visst att svara :o
Tack så jättemycket! :heart

Jag vet fortfarande inte vad jag kan säga, mer än tack! :heart
Har som sagt läst vad jag kommer över, på flera olika språk. Det gjorde jag innan min utredning, dels för att det var som mitt specialintresse då. Men också för att jag ville veta ALLT, vi var ju helt säkra på att jag är autistisk redan innan diagnosen. Så vi ville kunna säga till utredarna att de inte kan gå efter en mall utfärdad efter killar, när jag är tjej. Men utredaren var jättebra och hade stenkoll på NPF hos tjejer :love:

Jag är dock inte helt säker på om det är positivt att folk tror att jag är vuxen, pga mitt rätt att uttrycka mig. Det känns som att det ger mig mindre utrymme för att uttrycka mig "barnsligt" senare. Eftersom "alla" vet att jag kan bättre... och dessutom har sett det.
Min fetning. Det var det här jag menade med mitt "tyvärr" tidigare. Det är inte helt bra att bli tagen för äldre än man är och du har all rätt i världen att vara precis så som du är, som så gammal du är, känner dig eller vill vara. Ta dig den rätten! Att du är oerhört klok och empatisk och det oavsett om du hade varit femtio eller som nu sexton, kan ingen någonsin ta ifrån dig iallafall.
 

Liknande trådar

M
Övr. Barn Hej! Vi har ett problem som säkert inte är ovanligt, men som ändå ställer till en del huvudbry för oss. Vi köpte innan jul en B-ponny...
Svar
15
· Visningar
3 580
Senast: sussiqt
·
Övr. Barn Ja vet egentligen inte hur ja ska börja bara att ja måste skriva av mej... Var och red hästen i dag. Han som äger stallet kom ut och...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 373
Senast: Kicki_83
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp