Sv: Tänkte bara berätta att min valack
När det går så långt brukar jag alltid ha över dem i normal hage istället. För det sliter så enormt mkt mer när de inte håller sig i skinnet, varken i sjukhagen eller på promenaden.
Jag åkte på ett par onödiga återbesök med min dam just för att hon blev totalt överladdad av att inte få röra sig normalt. När jag sedan följde mitt sunda förnuft mer än rekommendationerna så var det inga problem att läka ut.
Håller tummarna fortfarande för er också!
Vilka underbara bilder! Skönt för honom att få vara lite häst också, om än så lite.Men visst går tiden fort? Snart får han väll börja promenixa lite? PEPP!
2 veckors boxvila (ute box) har börjat ta ut sin rätt på min. Hon har börjat stå och hoppa rakt upp ner, bockar och försöker galopera så gått det går.Ökad grovfodergiva (uppe i 14 kg nu...) och mera sysselsättning har fått henna att hålla sig i skinnet någorlunda, men det är jobbigt att se henne. Innan har hon följt en som en hund i grimma och grimskaft, nu är det träns och kedja som gäller när vi går, och ändå dansar hon sina rundor. Bara 1 vecka kvar till återbesök.
När det går så långt brukar jag alltid ha över dem i normal hage istället. För det sliter så enormt mkt mer när de inte håller sig i skinnet, varken i sjukhagen eller på promenaden.
Jag åkte på ett par onödiga återbesök med min dam just för att hon blev totalt överladdad av att inte få röra sig normalt. När jag sedan följde mitt sunda förnuft mer än rekommendationerna så var det inga problem att läka ut.
Håller tummarna fortfarande för er också!