Tänkte bara berätta...

loveponies

Trådstartare
..för er som inte vet att Sammi har varit iväg på parning med med den här killen, S*Daylight Blue's Joshua:

joshua12.jpg

Hon åkte i tisdags kväll och jag hämtade hem henne igår. Allt gick bra, de hade börjat para sig redan på tisdagkvällen (ca en kvart efter jag hade åkt, typiskt! :mad: ;) )

Så nu återstår bara att se om damen blivit dräktig eller ej! :bump:

Sv: Tänkte bara berätta...

Vad kul :bump:! Och det var en maffig fästman du har hittat den här gången. Eller om man kanske ska säga ONS ;)

Sv: Tänkte bara berätta...

loveponies skrev:
..för er som inte vet att Sammi har varit iväg på parning med med den här killen, S*Daylight Blue's Joshua:

joshua12.jpg

Hon åkte i tisdags kväll och jag hämtade hem henne igår. Allt gick bra, de hade börjat para sig redan på tisdagkvällen (ca en kvart efter jag hade åkt, typiskt! :mad: ;) )

Så nu återstår bara att se om damen blivit dräktig eller ej! :bump:

Åh va fin han va :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 323
Senast: WildHorse
·
M
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I onsdags, vid lunch ungefär, packade jag och en kompis ihop oss och rullade ner mot Falsterbo. Tältet packat och vi skulle tälta på ett...
Svar
1
· Visningar
1 277
Katthälsa Vi åkte in med vår katt akut till djursjukhuset 4/3. Var tungandad, nedsatt allmäntillstånd + att det pep och "klickade" i varje...
Svar
6
· Visningar
2 853
Senast: MonteRose
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 696
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka