Tapetbård med dalahästar?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Flash5
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 974

Flash5

Trådstartare
Jag har letat och letat på internet men hittar ingen sida där man kan titta på och beställa tapetbårder?! Är det jag som är dålig på att söka (kan mycket väl hända) eller är det svårt att hitta?

Det jag är ute efter, vet dock inte om det finns är iaf en beige bård med vita dalahästar på. Samt att kolla på olika bårder.

Någon som vet någon hemsida som man kan kolla tapetbårder på?

Sv: Tapetbård med dalahästar?

Engelska tapetmagasinet och Måleributiken har bra webbsidor för att kika på tapeter.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 293
Senast: NilHe
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 098
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka