Tapeter för hästfrälsta!

Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Någon gång i något liv när jag inreder en sadelkammare i biblioteksstil (med panel och inbyggda hyllor för schabrak, täcken och annat smått och gott) ska jag ABSOLUT ha den översta.

Undrar om man får ta tapeter med sig till nästa liv...
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Mer hästtapeter, denna gång från Ralph Lauren

LCW18489W


Apropå RL kan man f.ö i senaste numret (Nr 10) av Gods & Gårdar (Hittar tyvärr ej tapeten på bild någonstans) se en underbar tapet (Skotskrutig med "tavlor" på hundar). Vill ha!
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Japp! Hade jag råd, skulle jag genast köpa hästtapeter! Nu har jag en liten bildtapet, som skall upp i sadelkammaren. Den är alldeles lagom för dörren, så snart kommer den att bli uppklistrad...Önskar att jag kunnat köpa så det räckte till hela sadelkammaren och till mitt vardagsrum, nr 1.
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Absolut! Tapeterna är superfina. Men som sagts tidigare av andra i tråden, så hade jag nog inte tagit ett helt rum, kanske en fondvägg.
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Och min häst heter ju Ralph Lauren, detta måste vara Gud som ingriper!
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Jag tycker det var jättefina tapeter, fast dom ska ju självklart passa till huset.

I ett gammalt hus (obebott) som står på våran gård är det en ganska fin tapet, motiv hubertusjakt
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

ja den andra va riktigt snygg. men kanske inte i ett helt rum utan bara som en fondvägg.. =))
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Jätteläckra! Skulle jag absolut kunna tänka mig i biblioteket, men dels har vi redan en tapet som väntar på att komma upp och dels så blir det så lite vägg kvar att tapetsera med våra inbyggda bokyllor. :crazy: Synd att köpa en snygg tapet när två väggar är fulla av böcker och fönster, den tredje har ett stort valv på flera meter mot vardagsrummet och den fjärde kakelugn och dörr till köket + mer böcker.
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Jag hade också kunnat tänka mig den tapeten i biblioteket, men vi har väggarna fulla med hyllor och inga väggar alls. :laugh:
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Det skulle passa i mitt kök där det är bröstpanel på väggarna så att det blir väldigt litet tapet.
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

*kl*

njaaa, skulle nog inte göra det men snyggt var det :D
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Den 2:a var ju verkligen helt underbar. :love: Skulle lätt kunna ha den på en fondvägg.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: ptr
·
Hemmet Ska eventuellt flytta till en lägenhet med väv på väggarna. Det är absolut inte något som är aktuellt att dra ner då det är en...
Svar
15
· Visningar
591
Hemmet Nu behöver jag lite input Vi ska tapetsera om i vardagsrummet. Dilemmet är att det är en strukturtapet från 50 eller 70-talet som sitter...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp