Tapeter för hästfrälsta!

jacko

Trådstartare
Hade ni vågat tapetsera med dessa?

52106.gif


Eller dessa?

52112.gif

52112.gif
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Ja, faktiskt. I en hall eller på ett kontor i ett äldre hus.
Det går ju faktiskt att tapetsera över om man tröttnar....
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

ja, så tänkte jag med. Inte ett helt rum, det blir för mycket. Eller som jag skrev tidigare, i en hall. Med panel upp till halva väggen och tapeten på resten.
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Skulle mycket väl kunna tänka mig en fondvägg med den understa tapeten!!
Underbar!!:love:
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Ja den nedersta definitivt! Men jag vet inte om sambon hade blivit lika imponerad... Han får väl sätta upp en tapet med microchip och kretskort eller nåt i köket isf. :D
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Precis som Skogstrollet skrev, högerklicka på bilden, så hittar du mitt tapetparadis. :D
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Vilka läckra tapeter! Definitivt ett tapetparadis! Jag som (nån gång) har tänkt fixa ett kontor åt mig i vår gäststuga, det gamla torpet - nu vet jag var jag ska hitta fantastiska tapeter!
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Som en fondvägg och i rätt miljö - absolut.
Fast jag är personligen inte överförtjust i den sista.
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Som en fond vägg skulle jag kunna tänka mig det, men inte hela rummet då skulle det bli alldeles för mycket. Fast sen ska det väl passa in till rummet med, det är väl ingen jag skulle sätta upp i köket mitt eller nå sånt:P

Men kanske om man har ett data/kontorsrum:)
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Vilken underbar sida! Underbara tapeter! Nu vill jag tapetsera överallt! Jag måste åka hem! :love:
 
Sv: Tapeter för hästfrälsta!

Som fondvägg! :love::love::love:
De var fina alla 3, men den i mitten var helt speciellt jättefin!:love:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag köpte några riktigt dyra tapeter för 8 år sedan. De blev liggandes då jag istället för att tapetsera om flyttade till ny bostad...
Svar
10
· Visningar
735
Senast: ptr
·
Hemmet Ska eventuellt flytta till en lägenhet med väv på väggarna. Det är absolut inte något som är aktuellt att dra ner då det är en...
Svar
15
· Visningar
591
Hemmet Nu behöver jag lite input Vi ska tapetsera om i vardagsrummet. Dilemmet är att det är en strukturtapet från 50 eller 70-talet som sitter...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
666

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp