Tapettavla!

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare geeo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 042
G

geeo

Jag tänkte göra mina egna tavlor med hjälp av tapet. Men jag vet inte vad jag ska fästa tapetbitarna på! Jag vill inte ha någon ram runt tapeten dock utan bara fästa den på... ja, vad? Någon som gjort det själva och kan tipsa om hur man ska gå tillväga? Vad använde ni för material, fästmetod och har ni några bilder på resultatet? :D

Sv: Tapettavla!

Kanske någon slags träram som såna där Canvastavlor?
Det är ju som en trärektangel där man kan spänna tapeten runt, och fästa den på baksidan av träramen. Så kan man dessutom lätt fästa någon upphängningsanordning i träramen.

Sv: Tapettavla!

Frigolit finns att köpa billigt att sätt upp på, blir som en canvastavla. Fast det kanske fungerar bättre när man gör tyg-tavlor.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
541
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 955
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 225
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 946
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka