Tar hästar efter varandra?

jess, det tror jag att dem gör.
Min fjantom har iallafall lärt mycket av ett visst sto. tex att man aldrig ska se glad ut i onödan. (öronen felkonstruerade. glad nyfiken=öron bak)
Sen så har hans berömda huvudsnurrar smittat av sig på hag-grannen så nu tror båda att de är helikoptrar :angel:
 
det kan dom göra! när vi kom till vårat nya stall (hade haft henne ca 2 månader då) så va d en ponny hon gick i hagen med där som höll ett ben i luften när hon åt. det började våran ponny med också. höll på med det våren-sommaren medans hon gick med denna ponnyn. sedan blev dom isärflyttade och nu har min ponny slutat.. :confused: liten härmapa.

är livrädd att gå förbi när dom håller på att lastträna dom svårlastade ponnysarna i mitt stall.. rädd att nhon ska ta efter :cool:
 
Ja det är klart att de gör...vi har en 27 årig ponny i stallet som står brevid stallets 4-åriga hingst....ponnyn slår med hoven när han vill ha mat...hingsten tar efter detta och gör lika dant,dessa hästar står också tillsamans i hagen,det är dock bara detta som har visat sig som tur e=) :bump: Min kuse har iaf inte lagt sig till med det som tur e =)
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
685
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 514
Senast: Juli0a
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp