Bukefalos 28 år!

Tårkanalsuppdatering, näsblod efter ridningen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag varit lugn en vecka och stygnen byttes mot tejp igår. Började jobba i måndags och det började svida i ögat efter två timmar framför datorn. När jag kom hem fick det bli svart rum för att vila. Likadant igår men ännu ondare, troligtvis för att stygnen togs bort och det var en del pillande för att ta bort de sju stygnen. Idag har det varit bättre, ingen alvedon har behövts och det har gått att äta utan att det stramar och gör ont. Märker också att jag orkar titta på plattan för första gången utan smärta. Så en klar förbättring.
Rida på tinki gjorde jag idag, märkte att kylan gjorde något med näsans opererade sida då det började smärta. Mycket riktigt så började det pissa näsblod när jag böjde mig frammåt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag var det sista gången hos psykologen före hennes semester. Kontakten ska återupptas i augusti när hon kommer tillbaka. Det är klart...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Varit paus en vecka. Har varit i Skåne på ögonoperation. Ny tårkanal. Har haft dubbel näs bredd i fyra dagar nu. Olidlig smärta och...
Svar
0
· Visningar
550
Senast: indra2012
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
373
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp