Tärnsjö träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare apollo1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 253
A

apollo1

Är det någon som har detta träns ?

Berätta gärna hur mycket det kostade , om ni är nöjda, för/nackdelar.

Tack!

Sv: Tärnsjö träns

Jag har!
Är supernöjd. Bra passform, tillräckligt långt pannband, inte för lång käkrem. Riktigt bra läderkvalité. Kostade väl ca 1500 tror jag.

Tack för svaret!

Beställer antagligen mitt idag :bump: Men jag vill höra mig för lite så att jag vet vad jag har att vänta mig. Det kommer kosta 2000, är det prisvärt? Har du möjligtvis en bild på ditt?

Tyvärr har jag inga bilder på det, men jag tycker absolut att det är prisvärt. Fick en kommentar från en tränare som tog i tyglarna strax efter jag köpt det, han tyckte att det var väldigt mjukt och välsmort.... Hade nog bara tvättat av det med tvål en gång.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
774
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 925
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka