Tårta i rumstemperatur

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare BernT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 5 908

BernT

Trådstartare
Har beställt tårta till dotterns födelsedag på söndag från dintårta.se och den kom idag redan. På den står att den ska förvaras i 20 grader och inte kylskåp, men håller den till söndag då? Är ingen grädde utan chokladbotten och chokladcreme.

Har beställt tårta till dotterns födelsedag på söndag från dintårta.se och den kom idag redan. På den står att den ska förvaras i 20 grader och inte kylskåp, men håller den till söndag då? Är ingen grädde utan chokladbotten och chokladcreme.

Kolla med företaget som sålt den, jag hade inte vågat chansa.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 028
Senast: corzette
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 093
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
675
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 748
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka