Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oftast tycker jag att även personalen har noll koll om man går till exvis Bauhaus. Det har hänt att när jag frågat efter något så har de inte ens vetat vad det var utan jag har blivit tipsad av andra kunder istället!Gängtejp? Det har jag inte ens använt från början, för jag visste inte att det fanns och jag behövde det. Jag frågade i butiken om vilka tillbehör jag behövde till bevattningspumpen men ingen sa något om det. Men å andra sidan missade de också att tala om att jag behövde två kopplingar och inte bara en. Jag trodde att den ena änden gick att koppla direkt mot backventilen.
Så här blir det när inte fullständiga instruktioner (och nödvändiga tillbehör) medföljer bevattningspumpen och när inte personalen i butiken hjälper en. Jag frågade om hjälp, just för att jag visste att jag har noll koll.
Det är lätt hänt. Om man lever med att ha skruvat ihop rör i långliga tider så är gängtejp så grundläggande att man kan glömma att säga nåt!Gängtejp? Det har jag inte ens använt från början, för jag visste inte att det fanns och jag behövde det. Jag frågade i butiken om vilka tillbehör jag behövde till bevattningspumpen men ingen sa något om det. Men å andra sidan missade de också att tala om att jag behövde två kopplingar och inte bara en. Jag trodde att den ena änden gick att koppla direkt mot backventilen.
Så här blir det när inte fullständiga instruktioner (och nödvändiga tillbehör) medföljer bevattningspumpen och när inte personalen i butiken hjälper en. Jag frågade om hjälp, just för att jag visste att jag har noll koll.
PMa om det inte lyckas, så slänger jag en rulle i ett kuvert under helgen.Den här personen i butiken hade nog ingen koll själv och verkade också lite besvärad/irriterad över att behöva hjälpa mig.
Jag får kolla efter tejpen i den lokala allt-i-allo-butiken eller Granngården.
Halvt OT men - Är det inte så lite överlag tycker jagDen här personen i butiken hade nog ingen koll själv och verkade också lite besvärad/irriterad över att behöva hjälpa mig.
Sitter det någon O ring mellan dom två delarna? Kan också lösa problemet.
Är tejpen vit,tunn och smal?Är sanitets och packningstejp samma sak som gängtejp?
Står i butiken just nu och skulle uppskatta snabbt svar.
Är tejpen vit,tunn och smal?
Det räcker en livstid ,man använder inte tjocka lager,bara några varv.
Nej. Har jag svårt att tro. Gängtejpen är smal och oerhört tunn. Och vit.Är sanitets och packningstejp samma sak som gängtejp?
Står i butiken just nu och skulle uppskatta snabbt svar.
Nej. Har jag svårt att tro. Gängtejpen är smal och oerhört tunn. Och vit.
Och heter gängtejp.
![]()