Bukefalos 28 år!

Jamtland

Trådstartare
Jag har länge varit sugen på en tatuering men inte varit säker på vad jag velat ha. Nu har jag bestämt mig, det blir en liknande den min pappa har, en "Tro, hopp och kärlek" typ som den här:
IMG_1171.jpg

fast med mina tre barns namn istället för "Tro, hopp, kärlek" som i den på bilden. Någon som har en aning om vad det skulle kosta? Har inte alls råd just nu så det känns bättre att fråga er här istället för att störa på en tatueringsstudio. :)
 
Jag har länge varit sugen på en tatuering men inte varit säker på vad jag velat ha. Nu har jag bestämt mig, det blir en liknande den min pappa har, en "Tro, hopp och kärlek" typ som den här:
IMG_1171.jpg

fast med mina tre barns namn istället för "Tro, hopp, kärlek" som i den på bilden. Någon som har en aning om vad det skulle kosta? Har inte alls råd just nu så det känns bättre att fråga er här istället för att störa på en tatueringsstudio. :)

Gå till en studio och se till att den är seriös (kolla upp på nätet). Budgettatueringar är INTE att rekommendera, där får man oftast vad man betalar för!

En BRA tatuering är dyr men med tanke på att man ska leva med den resten av livet är det inte rätt läge att vara snål. Min är gjord av en av Sveriges bästa tatuerare och det är jag glad för. Ska jag göra något mer är det han som får göra den.
 
Ja självklart ska jag kolla upp så tatueraren gjort bra tatueringar innan, men vill gärna ha ett hum om vad en sådan tatuering som den på bilden skulle kosta (hos en bra tatuerare).
 
Min (mammas) ros är mer avancerad än så, kostade 1700:- tog 3, 5 timme och jag är jättenöjd!
Räkna med ett timpris på snitt 7-800:-
Gå runt till olika tatuerare och rådfråga, sedan väljer du den som känns bäst.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 924
Senast: lundsbo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 077
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 916
Senast: Mabuse
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp