Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Beror nog på hur svart/blekt den är, hur stor den är och vad du vill göra över den.. ehm, bra svar va?
Finns en sida för tatuerade/piercade (får jag länka?) där man utan att vara medlem kan kolla på tatueringar i olika kategorier, varav en kategori heter "Cover ups".. tänkte att du kunde kolla andras resultat..
Det är de två på den översta bilden, samt den svartröda på högerarmen. Jag har väl i princip gett upp hoppet om den sistnämnda och egentligen också axeln, men jag vet inte.
Vill du inte länka sidan ifråga här får du gärna PM:a mig den, dock känner jag väl lite att jag inte har så stor nytta av en sida som inte är svensk. Har inga planer på att åka utomlands för att göra coverups.
Eh? Jag har inte skrivit något efter hennes ursäkt, så var ifrån får du att jag vill att hon ska göra ett youtubeinlägg och gråta i?
Tror du är lite väl drama queen sedan onödigt att lägga sig i och förstora upp min reaktion när det inte handlar om dig ens. Detta är släppt för längesedan så jag rekommenderar att du gör detsamma!
Haha va? Vad pratar du om? Jag skrev det här för en månad sedan - samma dag som du höll på att älta det i tråden. Du menar att jag borde släppt det då, nån timma efter att du skrivit det, så därför drar du upp det nu en månad senare?
Känns som att du borde läsa ditt inlägg igen och fundera över om det kanske är dig själv du borde rikta det till (ang. "drama queen" och dylikt").
Jag har fått upp suget för en idé som jag hade ett par år sedan men la i högen "senare projekt", men nu är jag sugen på att göra nuuu... Det är ett elefantfotavtryck (dom är sjukt coola). Frågan är bara vart fan man ska placera den? Jag har en kokopelli ovanför höger fotled på utsidan, vänster vad är vigd åt min idé om hotade djurarter som ev ska bilda en legsleeve. Mellan skuldrorna vill jag ha något men vet inte vad och troligtvis inte denna.
Ett bra ställe tycker jag själv vore på baksida vaden ganska långt upp, men då blir alla tattoos på benen och det känns rätt trist. Funderar på underarmen nära armvecket men vet inte om det är tillräckligt stort för att göra avtrycket...
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...