Sv: tatueringstråden, del 3!
10 min
Min tuffaste tatuering tog 7 timmar, uppdelat i två sittningar. Det jävligaste jag varit med om. Kändes som att bli karvad med kniv i bröstkorgen. Den kommer INTE att fyllas i, någonsin :P
10 min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jädrar i havet vad kul det kommer att bli när ni alla 80-åriga kärringar (gubbarna är väl döda, de lever ju inte lika länge?) sitter på ”hemmet” och jämför varandras tatueringar och gissar vad de en gång föreställde. Synd att man inte kan va me då, utan alltså en enda tatuering!![]()
Med tanke på äldrevården så kommer du ha betydligt större problem än att försöka komma på vad eventuella tatueringar ska föreställa. Att det är två personal på 16 boende tex. Du får gå och lägga dig vid 17-18 och komma upp vid 7-9. Däremellan, ligger du i din blöja, utan mat. Då kvittar det nog hur man ser ut.
Med tanke på äldrevården så kommer du ha betydligt större problem än att försöka komma på vad eventuella tatueringar ska föreställa. Att det är två personal på 16 boende tex. Du får gå och lägga dig vid 17-18 och komma upp vid 7-9. Däremellan, ligger du i din blöja, utan mat. Då kvittar det nog hur man ser ut.