Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men gud, TACK allihopa!! Vad glad jag blir
Man är ju självklart stormkär i den själv men det är alltid roligt att höra andras uppskattning
Torktumlare: Den är gjord av Jacob, på Crooked Moon Tattoo, här i Helsingborg Han är utan tvekan en av de (om inte den) bästa tatuerarna i Sverige just nu. Så man har ju lite flyt som har så nära och bra till honom! Dessutom är han fantastiskt trevlig och go! Värt all väntetid i världen kan jag säga
Nästa grej är att han ska få göra hela högerarmen "Tim Burton-style" på mig!
Det är typ det enda jag sagt, sen får han leka loss bäst han vill! Kommer bli så sinnessjukt bra Kör igång någon gång till försommaren eller något tror jag. Bara till att börja spara pengar nu liksom.
Ja, det är han "tyvärr" eller vad man ska säga, skitroligt att han får uppmärksamhet och syns för hans skull, tråkigt för oss som måste vänta så länge på tider Haha! Nä, han var redan uppbokad över ett år framåt innan programmet började, men jag kan tänka mig att programmet ändå gör att folk utanför tatueringsvärlden och utanför trakterna här får upp ögonen för honom, vilket ju är superkul!
Två av de andra deltagarna (tror det är Kari och Fabbe) kommer ju och gästtatuerar en vecka på Crooked Moon snart! Sånt är ju super för oss som bor här, man åker ju kanske inte skitlångt bara för en tatuering annars liksom. Så det är ju perfekt när tatuerarna kommer till en istället!
(För övrigt ett riktigt pissprogram, men tatueringarna är alltid kul att se )
Ni som är lite vana vid tatueringar och grejer. Jag vill ha en tatuering som representerar min ponnyskrutt tillika bästa vän. Vi har gått igenom så mycket tillsammans och hon är den som funnits där genom alla "oväder". Jag har svårt att säga att jag "älskar" någon/något men henne älskar jag verkligen av hela mitt hjärta. Har funderat på det i två års tid och jag vill ju att hon ska finnas för alltid. Kan ni hjälpa mig med lite idéer? Vet redan vilken tatuerare jag förmodligen vill gå till, det är samma som pappa går till och hon är väldigt bra.
Jag hade gjort en bläs! Fast i svart då, men vitt kanske ocksåmkan funka.
Har alltid önskat att någon av mina hästar hade haft ett tecken, helst en fin bläs som hade kunnat sätta från t.ex. skuldran och nedåt eller i sidan från revben ner mot midjan.
Beroende på tecknets form och hur man själv ser ut/placering så tror jag att det hade kunnat bli jättevackert. Och en duktig tatuerare kan nog göra mer med idén än bara fylla i med svart.
Ja jag kan tänka mig att det blir lite drygt med ännu värre väntetider, och att "alla" plötsligt ska tatuera sig där kanske Men riktigt duktig är han så det är kul att han får den uppmärksamhet han förtjänar!
Tycker inte heller programmet är så himla bra, men det är kul att se tatueringar! Kari håller oftast till hos "min" tatuerare i Örebro så henne känner jag till lite, så det är kul att se hur det går för henne också
Bläsen och ett av henne vackra ögon? Typ sådär lite i "halvprofil"
och göra ansiktets kontur på nosryggen/mule men inte ganaschen och öron mm...
Vet inte hur jag ska förklara!
Precis som NotlikeI så tänker jag mig att man får göra något mera som ger lite 3D-effekt för att inte riskera blobbighet .
En tatuerare kan nog komma på något riktigt bra och så länge bläsen har pälsstrån i kanterna och inte bara en hård, rak kontur så tror jag att det hade kunnat bli jättefint.
Jag tänkte på det i morse när jag åkte till skolan! Det är nog det jag skulle trivas bäst med. Har ju trots allt även växt upp med alla hennes serier som favoriter, så trivs med den formen av teckning också
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Hästmänniskan Jag hade letat vidare om möjligt. Små hagar och en och en är inte förenligt med hur jag vill ha häst. Men en stallägare som inte är så...