Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag bokat tid!
Den 19 mars och den 9 april lägger jag mig under nålen
Det är vänster överarm som ska fyllas, med rosor, svalor som håller i banderoller där det står mor och far!
Det här är min fina, enkla tatuering jag har på vänstra underarmen och älskar den så sjukt mycket. Det var två år sen sist så förra veckan bestämde jag mig för det är dags för gadd nummer tre så på torsdag är det första sittningen på nästa som gäller
kl.
skulle tatuerat mig tidigare i höst men fått ställa in båda gångerna. ena gången var det för Max ghostar(!!), men det blir till våren ist för honom, något jag ser frm emot.
meeen, på tisdag ska jag gadda mig, whohoo!
jag hoppas bilden funkar, säg till annars! men en bild på min tatuering.
tatueraren var inte glad över alla raka smala linjer.xD jag har velat göra den i flera år men många tatuerare har nekat att göra den (för svår anser dom). men nu äntligen blev det av!
den sitter i nacken.^^
ÅÅH vad jag vill gadda mig igen nu! Har en blå blomma på insidan av handleden som har åldrats extrem illa och då har jag bara haft den ett år! Jag har ganska dåligt läkkött och tjockhud, så färgen ramlar gärna loss. Gjorde dock den när jag bodde i England så jag kommer inte åka tillbaka för att fulla i den.
Planerar att bygga på den till hela underarmen men det inte riktigt vad jag ska göra. Har så mycket idéer nog gaddar, men inget som riktigt passar ihop med blomman. Så jag får nog vänta ett tag till..
*kl*
Bästa maken gav mig bästa julklappen idag !!!!
Ett presentkort där han har betalat min önskade tatuering och (!!!!) bokat en tid. Så på onsdag blir första (av 2-3) sittningen.
Behöver jag säga att jag är väldigt nöjd med mitt val av make
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Kropp & Själ
Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig?
Som jag har förstått det är...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...