Tåvärmare!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MangoLinda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 2 494
M

MangoLinda

Jag har köpt sådana och nu undrar jag: hjälper dom mkt? är det någon ide att ta på dom på vintern?

Sv: Tåvärmare!

Är det typ små röda förpackningar med nån konstig sak i? HotPack lr vad dom nu heter?? Isf, dom är bra! Man blir jättevarm om tassarna!

_Runaway_ skrev:
Är det typ små röda förpackningar med nån konstig sak i? HotPack lr vad dom nu heter?? Isf, dom är bra! Man blir jättevarm om tassarna!
Vart har du fått tag på dem?

Finns några på Börjes, vet dock inte om det är de hon menar.
De heter Pak heat. De kostar bara 12:- för 2-pack. Står på deras hemsida att
de håller upp t.o.m 5 timmar.

Okej , värmer man dom imicron lr :P hur funkar dem.. adress till börjes?

Nej man skakar dom så bildas nån kemisk reaktion eller något och de avger värme. De funkar kanon!!

Köpte iofs mina på granngårdens klädavdelning, kanske är skillnad på börjes och granngårdens..

Ja engångs, men dom är ju inte så dyra så jag tycker det är värt att ha dom. Jag är en riktig fryslort när det gäller fötterna, men dom där funkar!

Kommer inte ihåg, men de var inte dyra iallafall. Engångsgrejer är det men om jag inte minns fel så kan man köpa såna man kan använda flera gånger. Och om du inte skakar den mycket så kan du använda såna engångs flera gånger också. Du känner på innehållet när det är använt eller vad man ska säga.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 862
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
765
Senast: fio
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
539
· Visningar
31 265
Senast: Fiorano
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
171
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna