tävla för förening i klassisk dressyr

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare dutchess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 885
D

dutchess

Hej, är det någon som vet ngn klubb ansluten till svenska ridsportförbundet, som har klassisk dressyr som inriktning?:)

Sv: tävla för förening i klassisk dressyr

I stort sett alla klubbar har det. Tävlingsreglementets definitioner på hur rörelserna ska utföras bygger på de klassiska idealen. Sen kan tillämpningen och bedömningen skilja sig åt, det är trots allt människor som ska göra detta.

Sv: tävla för förening i klassisk dressyr

Hej, jo jag vet, men det jag menar är om det finns någon ridklubb som är mer uttalat inriktad mot klassiskt?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det nederländska ridsportförbundet (KNHS) har utökat regelverket gällande att tävla dressyr på bettlöst huvudlag. Från och med den...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Minskade kostnader för att börja tävla och enklare för föreningar att arrangera tävling. Det är några av nyheterna som Tävlingssektionen...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 094
Senast: Badger
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 528
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka