Tävla Ld vid placering i Lb?

Sv: Tävla Ld vid placering i Lb?

Ja det är det, man blir uppklassad från LD när man har 20 poäng(om de inte ändrat något det senaste året) tagna på lägst regional LB nivå.

Okej, tack!
Då vet jag att jag ska anmäla mig till tävlingen som går i Ld!
// Diana

Nu vet jag inte om du syftar på bohuscupen (om ditt lag kom till final) men när jag tävlade det (vet inte om det fortfarande är samma regler) så fick man inte starta där om man hade placering i LB oavsett poäng eller så.
Men som sagt det kan ha ändrats, när jag tävlade i bohuscupen så ingick det jus tillhoppning oxå så det kan ju vara mkt som har ändrats.

Liknande trådar

Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 619
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 2
Svar
38
· Visningar
1 028
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka