Tävling i Högbo?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare sandrabjelkelov
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 129
Sv: Tävling i Högbo?

Jag har en 8-årig quartervalack efter St Tenderstone.
Tender N Honor heter han :)

jag ska också dit. jag tror det blir en väldigt trevlig tävling, ska vara med i youth klasserna och sedan någr open. är det några ungdomar som ska dit är så tråkigt när det är så få.

Jag kommer och tävlar på lördagen och söndagen.
På lördagen rider jag ladiesreining och på sönd. nov am och am reining.
Det blir min första tävling jag rider på flera år och det ska bli så kul.
hästen är 13 år och quartervallack. Jag köpte honom 1/4 och detta blir debuten. vi är ju inte helt samspelta ännu men man måste ju börja någonstans!!

Ladiesreining? Vad är det?
Inte skiljer de väl på programmen för män och kvinnor?:confused:
Vad är skillnaden mellan det och am reining

Någon som ska till högbo 17, 18,19 juli?

Jag ska! :banana:
Vi är fyra personer som ska åka upp tillsammans, det ska bli kul.

Kruxet är att vi behöver få tag på en husvagn att hyra mellan tors-sön eftersom vi gärna vill campa tillsammans med andra kompisar som har lastbil.

Någon i de trakterna som har en husvagn över? ;)

Jag ska oxå dit med två av mina hästar.
Ska tävla aqha novice och amature klasser på ena samt allbreedsklasser på min andra. Tror att det kommer vara jätte bra tävling, hoppas det iaf =)

/C

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Puh
·
Tävling Hästaveln går ju framåt med individer avlade för tävling, men är jag ”gammalmodig” som tycker det känns lite fel att starta två dagar i...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Freazer
·
Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 119
Senast: Gilette
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka