• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare isse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 821
I

isse

Hej, om man ska tävla går det bra om man bara ställer upp i P1 och
P2 då, eller måste man ställa upp i tex. fyr eller femgång också?
Om man aldrig har tävlat förrut men passen är hästens starka gångart är det bra att bara köra P1 och P2?
Och så vorde det väldigt roligt om alla skickade in bilder på sig och sin häst när dom tävlar.
MVH/Isse

Sv: Tävling!

Det är helt ok att bara tävla i passgrenar! Tänk bara på Reynir som tävlade lilla Alda på SM och VM förra året, endast i pass! Finns ju många fler exempel menmen...

Lycka till med passtävlandet!

Sv: Tävling!

Håller med ywe98fq . Dt går bra att tävla endast i passgrenar . Däremot kan dt vara roligt att tävla i fyr/femgång också någon gång : )! Lycka till

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: Ramona
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
599
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: Edla
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
777
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna