Tävlingsbok

Ha, denna tråd har inte varit aktiv på några år men jag undrar också vilken tävlingsbok ni rekomenderar? Gärna en som man kan designa själv. :)
Har Agrias och SKKs idag.

Jag säger absolut OhMyDog när det gäller att kunna designa sin egna, snygga tävlingsmapp/dogofax :love:

Vanliga hederliga hårda a4-pärmar. En per hund. Sparar alla tävlingspapper, försäkringspapper, veterinärkvitton, hälsointyg, stamtavla, diplom och pass och sånt där.

Har Agrias pärm till pass och stamtavlor, fast i verkligheten ligger passen i utställningsryggsäcken och är på tillfälligt besök i pärmen när jag får ett ryck att städa ur ryggsäcken. Med följd att jag halvhysteriskt undrar var passen är nästa gång jag ska iväg :)
Kritikerna har jag en a4-pärm till, med vanliga plastfickor. Bekymret är bara att jag inte satt in något i den på... 3-4år? Så kritikerna ligger i en osorterad hög ovanpå rosettbacken jag har i garderoben.
Känner att jag behöver börja ta tag i det här igen :D

Har Agrias pärm till pass och stamtavlor, fast i verkligheten ligger passen i utställningsryggsäcken och är på tillfälligt besök i pärmen när jag får ett ryck att städa ur ryggsäcken. Med följd att jag halvhysteriskt undrar var passen är nästa gång jag ska iväg :)
Kritikerna har jag en a4-pärm till, med vanliga plastfickor. Bekymret är bara att jag inte satt in något i den på... 3-4år? Så kritikerna ligger i en osorterad hög ovanpå rosettbacken jag har i garderoben.
Känner att jag behöver börja ta tag i det här igen :D

Haha!
Du är inte ensam. Det var lite därför vi drog igång OMD - för att vi var ganska hopplösa själva :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 390
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 812
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 160
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka