Tävlingsplanering!

Sv: Tävlingsplanering!

Vad kul, då kommer det ju ännu en. Är några som pratat om en liten Buke träff den helgen. Hänger du på?

japp! de vore skitkul å se va ni andra e för typer......... :D

Kul om du kommer till Åkerbo, min hemmaklubb!! :) :) Tänkte starta * då, hoppas bara att det blir av, vi har ny styrelse i klubben men hoppas på att det går som det är tänkt..

funderar på de......... finns ju inte så många tävlingar så de kanske blir åkerbo..............

Jo jag har planerat en del, finns ju så mkt att välja på!

Rider ju mest hoppning, så det blir mest det..
Men Vi börjar säsongen med några hopptävlingar 100-110. Sen rider jag debutant i Mantorp tänkte jag. Sen Mariestad och Trossnäs i Maj.
Om allt gått bra där rider vi ev lätt i Örebro (hemmaklubb) i Juni sen lite Hunting och sen Baståsen, Trossnäs, Boxholm mfl. Däremellan är det massa hopptävlingar.
Målet är placering på DM i Augusti, hon har ju bara gått en debutant tidigare så det tycker jag känns rimligt. Nånstans där på sensommaren tänkte jag även deb 120.

*Knapplån*
Jag ska rida Vinslöv, flyinge och gärds när de blir av, hermanstorp, romelåsen och torn.
Eventuellt blir det någon mer. Har inte riktigt bestämt.

Jag tänkte först ta de som jag e säker på... :D
på slutet av våren ska jag ta i lite till... ;)
lycka till!

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 220
Senast: Bison
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 304
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 515
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31