Tävlingsresultat

Ebine

Trådstartare
Någon här som har de senaste års-böckerna där man kan se vad en häst presterat/ placeringar? Jag har inte kvar mina, och skulle vilja veta vad en viss häst presterat. Maila mig isf. tack! ;)

Sv: Tävlingsresultat

Ebine skrev:
Någon här som har de senaste års-böckerna där man kan se vad en häst presterat/ placeringar? Jag har inte kvar mina, och skulle vilja veta vad en viss häst presterat. Maila mig isf. tack! ;)

för 2003-2005 finns resultaten på SvRF's hemsida.

Sv: Tävlingsresultat

Jag har från 1990 - 2002, du kan ju slänga ett PM åt mitt håll om du är intresserad. Fast man ska vara medveten om att de inte är kompletta, det finns en hel del felaktigheter både i årsböckerna och på nätet.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 480
Senast: Edla
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: saltakatten
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ung kille
  • Ögonfärg
  • Sängproblem...

Hund, Katt, Andra Djur