Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ph herregud, sitter och letar i gamla trådar efter intressant inlägg och kommer över detta! Jag har skrattat något så OTROLIGT när jag läste detta, STORT TACK för att dud elade med dig och jajjamen, nu kanske man börjar tävla, efter att ha läst detta inser jag ju att man KAN kämpa sig uppåt!!!
Jag och Tjockisen ska ut på vår första tävling nånsin ( en liten klubbtävling bara) och vi har verkligen NOLL erfarenhet. Hur gör man?
Vi har anmält oss i skritt, trav och galopp, samt firmakeppni. Tölt har vi inte tränat på ett endaste dugg, så det skippar vi
Det borde väl inte vara så viktig vad man har på sig på en sån skojtävling?
Hjääälp vad har jag gett mig in i, Tjockisen lär ju inte ens gå framåt öht
Juridik & Ekonomi
När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...