Teckenhöjd på täckesbrodyr?

snurpe

Trådstartare
Ska beställa ett täcke från Horze och brodera texten Mr Montevideo. Jag har nu kommit till stadiet där jag ska välja teckenhöjd. Det finns allt mellan 2 och 10 cm och den är förvald på 10. Men Mr Montevideo är ju ett himla långt namn också... funderar på typ 8... svårt detta... vad hade ni tänkt ta för storlek?

/snurpe

Sv: Teckenhöjd på täckesbrodyr?

Till min hästs namn hade jag tagit 10, men du kan ju ta 7-8

Tack, tack. Jag tog 8 cm, får hoppas att det blir bra. Tog 3 cm på schabraket; det har jag haft på ett tidigare.

/snurpe

Okej, det blir säkert jättesnyggt :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 484
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 495
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka