Tecknare, Se Hit!

Sv: Tecknare, Se Hit!

Ibland blir det bara larv...

PICT0388.jpg



Ibland mer allvar...

PICT0320.jpg


PICT0318.jpg


Och ibland är det inte tänkt att det ska bli bra, särskilt inte när man delar målarduk med lille systersonen. Gissa vilken del jag målat och vilken del han målat!
PICT0326.jpg
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Riktat till alla;

Vad fantastiskt duktiga ni är!:bow: Jag blir helt ställd över att det finns så många duktiga konstnärer här på Buke.


Jag är själv helt utan talang (men har alltid önskat att jag var bra på att rita) så jag skickar helt fräckt in min sambos takmålning istället.
080125-


Detalj
duvorna.jpg

coolt :love:
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Ibland blir det bara larv...

PICT0388.jpg



Ibland mer allvar...

PICT0320.jpg


PICT0318.jpg


Och ibland är det inte tänkt att det ska bli bra, särskilt inte när man delar målarduk med lille systersonen. Gissa vilken del jag målat och vilken del han målat!
PICT0326.jpg

larv är faktiskt kul ibland :bump:
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Snälla, citera inte hela inlägg med så många bilder, det blir så onödigt stora inlägg! :)
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Din del av bilden var ju hur fin som helst! Gillar stadgan i arbetshästarna skarpt, och ljuset! Ser drivet ut!:love:
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

*kl*

jag tecknade/målade mycket mer för ett par år sedan. sen jag flyttade hemifrån har jag knappt varken haft tid, plats eller ork att ta tag i det på allvar.

andan faller dock på ibland och då kladdar jag ner lite olika saker, främst hästar men en del annat också.

En del blandat, det nyaste först. (de nyaste är rätt dålig kvalité, jag har ingen scanner utan bara digitalkamera.
DSCF0018.jpg


6.jpg


tavlor002.jpg


arab002liten.jpg


4359620e.jpg


uppgift3.jpg


Uppgift4A.jpg


d0d49d10.jpg


Från ett svartvitt foto
 
Senast ändrad:
Sv: Tecknare, Se Hit!

Tack!

Just ljuset är jag nöjd med. Trots att det inte var planerat att jag skulle göra något speciellt. Var bara mamma som lade en fin bild från en almanacka framför mig.

Tyvärr så gick det inte att rädda då lille Filip inte höll sig till sin del av duken, hans konstnärliga utsvävningar kräver visst utrymme...;)
 
Sv: Tecknare, Se Hit!

Bilden som ser ut som en häststaty och den nedersta gillar jag bäst.

Häststatyn för att den ger så mycket rumslighet, djup i bilden och den nedersta för att du fått ett väl fungerande perspektiv.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
8 778
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 387
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
829
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp