• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mysis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 832
M

mysis

Jag har suktat efter en fårskinnsvojlock. Såg att den kostade 950 kr, så det har jag inte råd med just nu. Men det fanns en teddypad som man har på samma sägg närmast hästen och fastsatt i sadelen. jag fattar att det säkert är bättre med en fårskinn, men har någon erfarenhet av om teddy också fungerar bra mot skav. Har en häst som är klippt till manken. Jaktklippning.

Sv: teddypad

Köp renskinn istället, helt outstanding. Man brukar kunna få ett vojlocksformat skinn för drygt 500:-

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 649
Senast: Ceta
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 884
Hästvård Renskinn säljs för hästar med skav efter sadeln. Ett renskinn kostar ca 1000 kr, ofta mer. Vet att de ihåliga stråna gör att skinnet är...
Svar
17
· Visningar
2 447
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?