Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att mitt fritidsintresse påverkar inredningen lite mer![]()
Haha, samma här, men serverrummet är för tillfället i TV-rummetHa ha, det säger man bara tills man flyttar ihop med någon som har en hel serverhall i sovrummet :P och verktyg istället för bestick i kökslådorna. Men det är ju lösbart utan att någon behöver göra sig av med saker.
Mycket hög tolerans. Jag menar, jag bor ju inte själv i huset. Vi har två stora Dali 850. Fantastiskt ljud men fula som stryk.
156 cm höga högtalarstaplar. Cervin Vega överst.
Jag anser att det är något för lågt.
Är det verkligen möjligt att gömma alla kablar för katterna ? Mkt går att gömma med kabellister. Men till 100% är väl inte så enkelt?Däremot om det tas multum från det gemensamma kontot så att vi plötsligt inte kan betala hyran för att partnern vill ha en högtalare... eller om det innebär farligheter typ sladdar överallt som katterna kan tugga på. Det är något annat.
Ja, frågan är hur stor tolerans har ni för era partners teknikintressen och hobbyn.
Stora högtalare, datorer, Tv, m.m. Hur viktigt är det med design och estetik på tekniska prylar i hemmet ?
Idag verkar det ju mode med att tekniken ska integreras allt mer i hemmet. Alltså finnas där men inte synas för mkt.
Vad anser ni ?
Ja, frågan är hur stor tolerans har ni för era partners teknikintressen och hobbyn.
Stora högtalare, datorer, Tv, m.m. Hur viktigt är det med design och estetik på tekniska prylar i hemmet ?
Idag verkar det ju mode med att tekniken ska integreras allt mer i hemmet. Alltså finnas där men inte synas för mkt.
Vad anser ni ?
Jag tänker att sambons högtalare och teknik är snyggare än hundarnas bäddar och tuggben som dräller runt i det här huset![]()
Well min lägenhet kallas ju i folkmun här i kvarteren för "lägenhetsgarderoben". Den har till och med en egen incheckning på instagram![]()
Garderob med kokvrå.Du har inte funderat på en walk in closet ?Eller finns det inte plats ?