Termo chaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare lola97
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 431
L

lola97

finns det såna och vart kan man köpa dom? Blir så jobbigt att ha hela termobraller i stallet på vintern och då man ska rida. Tänkte därför att det kunde vara smart att investera i ett par termo chaps...om det nu finns att få tag på.

Sv: Termo chaps

Vet en kvinna som har chaps i neopren, hon var supernöjd med dem.

Vet tyvärr inte var man kan köpa dem men sök på google.

http://www.shopkitt.com/
Beställde mina från England, liknar dem som HannaZ tipsar om, men lite annorlunda. Supersköna och man märker inte att man har dem på sig, blir som ett andra skinn. (Fast man är lite svettig om benen när man tar av sig dem, förhoppningsvis är man hemma och inne då.)

Letade upp dom på hemsidan och dom såg snygga och bra ut. Får ta mig en tur till granngården och se om dom har såna inne. Tack för tipset :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
240
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
556
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ofräsch häst?