Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
termosfodral till nappflaskor, för att hålla vattnet varmt ett tag om man använder ersättning.(och inte har i tetrapack).. vart får man tag i sånt?? och vilket märke är bäst??
Jag hade en termos med mig och hällde bara över vatten i nappflaskan och sedan i med pulvret. Pulvret hade jag doserat hemma i en sådan "bytta" med tre fack i. Jag tyckte det var smidigt.
Oj finns det sådana? Smidigt jag tog skötväskans skötdel och lindade runt flaskan och så höll det sig varmt. Själva skötdelen var i ngn form av glatt tyg med isolering emellan och det höll helt okej varmt.
Man kanske kan sy själv om det inte finns? Fast det finns säkert eftersom du frågar efter det!
jag såg en tjej som hade det för ett tag sen men tänkte aldrig på att fråga, ser ut typ som ett litet runt pennfodral med ett handtag och dragkedja i ena änden, det är ju jättesmidigt om man ska iväg några och inte har tillgång till varmvatten, t.ex om man åker tåg m.m och inte vill krångla med termos osv...
detta är en termosväska till nappflaska men det finns fodral (mjuka) oxå...
det ska vara ett handtag i ena kortänden, jättesvårt o förklara och hittar inga bilder heller...
Hästmänniskan Låter som ett klokt köp!
Jag vet väldigt många med superfina hästar, som de knappt klarar av och inte kan mer än skritta i skogen.
Jag...