termosfodral....

tinissen

Trådstartare
termosfodral till nappflaskor, för att hålla vattnet varmt ett tag om man använder ersättning.(och inte har i tetrapack).. vart får man tag i sånt?? och vilket märke är bäst??

Sv: termosfodral....

Jag hade en termos med mig och hällde bara över vatten i nappflaskan och sedan i med pulvret. Pulvret hade jag doserat hemma i en sådan "bytta" med tre fack i. Jag tyckte det var smidigt.

men nu var det termosfodral jag undrade över. att släpa med en termos är jag inte så sugen på!

Oj finns det sådana? Smidigt :) jag tog skötväskans skötdel och lindade runt flaskan och så höll det sig varmt. Själva skötdelen var i ngn form av glatt tyg med isolering emellan och det höll helt okej varmt.

Man kanske kan sy själv om det inte finns? Fast det finns säkert eftersom du frågar efter det!

jag såg en tjej som hade det för ett tag sen men tänkte aldrig på att fråga, ser ut typ som ett litet runt pennfodral med ett handtag och dragkedja i ena änden, det är ju jättesmidigt om man ska iväg några och inte har tillgång till varmvatten, t.ex om man åker tåg m.m och inte vill krångla med termos osv... :)

d515093c6fb20b982aa49fa33cc27f2e.jpg

detta är en termosväska till nappflaska men det finns fodral (mjuka) oxå...
det ska vara ett handtag i ena kortänden, jättesvårt o förklara och hittar inga bilder heller...:confused:

Om du googlar Lil´Snugger så kanske det är en sådan du tänker på.

När jag jobbade i barnbutik sålde vi sådana här, är det ngt liknande du tänker på?

122020087522222845953288_L2.jpg

nej det är inte en sån heller :)

565-%20ctn_4%20%20Insulated%20Bottle%20Carriers+box.jpg

hittade bild nu men verkar hopplöst att hitta återförsäljare.....
någon som vet vart man kan få tag på en sådan??

hittade även åf-listan, verkar som de fletsa babylan/brio/lekia osv kan ta hem denna :bump:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
733
Senast: Eloise
·
Småbarn Vår son är nu ett år och väldigt mobil sen ett par månader. Han springer och klättrar och är på ALLT 😳 Eftersom vi har ett äldre barn... 2
Svar
21
· Visningar
1 515
Senast: Fille
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
881
Senast: TantAgda
·
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 866
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur