Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej,misan skrev:hjälp mig hitta!
jo jag vet att rhino/rambo har nylonfodring men de är för dyra. den billigaste varianten från horseware är det väl någon slags bomullsfodring i så det går bort.
vill ha 100-200g fyllning och helst utan bogveck.
maxpris 5-600.
finns det något sådant täcke??
O ja, här uppe har Luleå, Piteå och Boden Rambos täcken i alla de utförande. Dock blev jag mer än glad när jag hittade ett med mindre fyllning (har inte sett det förut)eftersom det är exakt vad jag behövde till ett mycket bra pris. Täcket satt som gjutet på Lukas, man bara myser åt passformen till skillnad från många andra täcken.misan skrev:säljer de horseware på granngården?? har aldrig sett nåt här i stan. jag får väl köpa när jag är i luleå nästa gång kanske..
fast 600 var ju absoluta maxgränsen och jag hittar mer än gärna nåt billigare. :smirk:
fler tips??
Cats skrev:Horseware Insulator 150g 596kr på hastshopen.se. Finns även i 300g. Dom heter visst Horseware Amigo nu.
/Cats
Synd att det var 145 för jag har ett 135 som ligger hemma och skrotarmisan skrev:Japp innetäcke, strl 145.
Jag ljuger aldrigEmelieR skrev:Det är helt sant att amigotäcket har blank insida... Dock har båda mina släppt lite i fodret på insidan. Det ena håller supertätt i alla väder, det andra regnar igenom... Fråga mig inte varför...
Jag ljuger aldrigmisan skrev:talar du sanning??!
![]()
tack så myket för den upplysningen! ska genast beställa tror jag.